نقطه سر خط

  • ۰۲:۲۶

شاید دو سال برایش زحمت کشیده بودیم

الان که برای  چاپ آماده شد ما را به یاد دوران دبستان انداختند

بچه ها نقطه سر خط

پی نوشت:

با بعضی شهدا رفیق نشید

هی بهتون میگن نقطه سر خط :)

علی آقا:)
نقطه سرخط
یعنی یک روزدیگه روباانرژی
شروع کنیم:)
یا اینکه دوباره رشته هایی رو برای پنبه شدن آماده کنیم:)
لوسی می
با کیا مثلا؟ :دی
میشه اسم ببرین! حواسمونو جمع کنیم :)
مثلا همون شهیدی که میرفت پای مزار شهدای گمنام و می گفت اگه حاجتم رو ندید آبروتونو میبرم
به همه میگم الکی که شهدا حاجت میدن
الان که خودش شهید شده اذیت و آزارش شروع شده :) 
لوسی می
عه! ملت چطوری حاجت میگیرن والا!
حالا کی هست این شهید بلا؟ :) اسمش دیگه!

+حس میکنم اینو یه جا شنیده بودم اما نمیدونم مربوط به کی بود!
آره حتما شنیدین
اتفاقا امروز یکی از دوستان ما رو برد سر مزارش از لجش فقط به تو تا شهید بغلش سلام دادم :)

حالا چون بدش گفتم اسمشو نمی گم 
دفعه بعد که خوبیشو گفتم اسم می گم

سکوت محض
:) @-$-
!
سکوت محض
اولیش لبخند بود
دومیشم گل
در نبود امکانات مجبوریم خودکفا باشیم دیه :)
هر چی فکر کردم متوجه نشدم
در کل ممنون :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan