من از این نون نمی خورم

  • ۱۴:۴۶

محمد رضا 11 سال بیشتر سن نداشت

توی خونه نشسته بود و داشت مشق می نوشت

بلند شدم رفتم نونوایی و دو تا بربری داغ و برشته گرفتم و برگشتم خونه، بوی نون تازه تو خونه پیچید

محمدرضا از روی کتاب و دفتر پرید و اومد سمت من، هنوز دستش به نون نرسیده بود که مکثی کرد و گفت: بابا... مگه نونوایی خلوت بود؟

گفتم نه ! اتفاقا شلوغ هم بود. چطور مگه

گفت: آخه خیلی زود برگشتید

بادی به غبغب انداختم و گفتم: شاطر من رو میشناخت و بدون نوبت دو تا نون داد و زود رسیدم خونه

اخم های محمد رضا کوچولو توی هم رفت و گفت: بابا شما حق مردم رو رعایت نکردید! خوردن این نون حرومه!

شما باید تو صف می ایستادید و مثل بقیه مردم نون می گرفتید

اصلا به اون نون دست نزد، رفت و نشست سر درس و مشقش

سال 1364 محمدرضا تعقلی 16 ساله شد

27 اسفند همون سال در عملیات والفجر8 به شهادت رسید

پی نوشت:

توی خونه مادریه که مسیر معراج هموار میشه

ببینید

خانم لبخند
برگزیده ها.. :)
برای رفتن دست چین میشن
راه ظهور

*و من الله التوفیق*

*اللّهمّ عجّل لولیک الفرج*

آمین
سکوت محض
مثل همیشه
ممنون:)
ممنون از حضورتون
DęЯǞqΦЦlǞ ..
وب خوبی داری ب منم سر بزن ممنون

www.sabaweb.blog.ir
ممنون
حتما
محمدعلی میری
بسیار تأثیرگذار...
بله همینطوره
س _ پور اسد
طوبی لهم و حسن مآب ... 
حق الناس و لقمهءحرام از موانع رستگاری هستند... یاحق
سلام
لقمه حلال موتور توربو جته
بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
خیلی عالی بود
ممنون
صحبتِ جانانه
تقبل الله ان شاءالله

لابد خدا قبول کرد که شهید شد...
صحبتِ جانانه
میدونم
:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan