کار حضرت فیل

  • ۱۱:۰۱

امروز دو تا نماز آیات رفت تو پاچمون

وقتی شروع به لرزیدن کرد داشتم فکر می کردم برم بیرون یا نه

بعد شنیدم یکی از بیرون داد میزد یالله یکی یاحسین یا ابالفضل

دیدم حسش نیست ، تازه یه سری ملت هم توی همون اتاق خوابن، اگه قرار بود بیرون بریم باید اونا رو بیدار می کردم که همین یه قلم کار حضرت فیل بود


لوسی می
:)))
بابا کم آوردم واقعا!
چی کم آوردین؟
لوسی می
از اینکه زلزله بیاد و یکی به جای پیشگیری از حوادث احتمالی بگه بیدار کردن ملت کار حضرت فیل است و خروج از خانه سخت است پس منتظر می مانیم تا لرزش ها خودبخود تمام بشود! :)
دیدید که نتیجه داد و لرزش ها تموم شد:)
پسر انسان
نماز آیات اینقدر سخته ؟:)))
هی باد خم و راست بشی تو هر رکعت، آمارش در میره
لوسی می
کاش همیشه نتیجه میداد... مثلا برای کرمانشاه هم :((
خب جواب میده بستگی به شرایط داره
در هر حال عمر دست خداست
لوسی می
چی جواب داد؟؟؟!
شوخیتون گرفته با این مصیبت؟؟!
تعجب میکنم جواب داد و این همه آدم مردند!
اینکه امروز جواب داد به این معنی نیست که همیشه جواب میده شما لرزه ی امروز رو با زلزله ی ده روز پیش یکی می کنین؟؟!
من تعجب می کنم چنین جوابی به کامنتِ واضح من دادین! :|
اصلا بله جواب داد. توصیه تون رو بگین تو تلویزیون اعلام کنن برای پیشگیری از مصایب بعدی.
نمیدونم چطور مردم به فکرشون نرسید که بهتره بخوابن و بقیه رو هم بیدار نکنن و فقط صبر کنن تا لرزه تموم شه. اگر قدری صبر می کردن قطعا تو خواب نمی مردن!
شوخی یا جدی حساب کنید جزو دستورالعمل مواجهه با زلزله است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan