گر نگه دار من آنست...

  • ۱۳:۰۱

از اینکه هر جا پا میذاریم میلرزه که بگذریم

توی رفت و آمد بین کرمانشاه و سر پل دیدیم یه ماشین کنار جاده است همه بدنه اش هم ضربه خورده

گفتیم حتما سه چهار دور معلق زده

پیاده شدیم ببینیم کسی توشه یا نه

که یکی با لباس هلال احمر اومد بیرون

از قضای روزگار سه نفر بودن و ماشین یازده دور چر خیده و چند متر اون ور تر افتاده اما یه خط هم بر نداشتن

یاد صحبت دیروز افتادم که هر چی هم بجنبیم اگه قرار باشه بریم میریم

خدا این بندگان خدومشو ویژه حفظ کرد که تشر به ما بزنه خدمت کنین باقیش با من

zamini @_@
این تلنگر ها همیشه توی زندگی ها هست اما گاهی ما نمیخوایم بفهمیم.
خداخیرتون بده.
تا الان خدا همیشه به ما خیر داده
بعدش هم قطعا همینه مگه نه؟

من انقلابی ام
باسلام
هرکس برای خدا کار کنه خداهم خیلی خوب درحقش خدایی می کنه.
بیا ماهم در سراسر زندگیمون خدایی کار کنیم .
سلام
باشه من هم می خوام بیام
 البته اگه هم برای خدا کار نکنیم خدا همچنان خیلی خوب خدایی میکنه 
من انقلابی ام
برای درک بهتر خوبه زندگی چنین اشخاصی چون رجبعلی خیاط مرور کنیم.
رجوع کن به مطلب شیخ رجبعلی خیاط د روب خودم.
من زیاد تحت تأثیر قرار گرفته ام .ا
متحان کنیدوبخواهید.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan