فرهنگ اتوبوس نشینی

  • ۱۲:۳۸


برای سوار شدن به اتوبوس توی شهر ما باید کرایه بدی و بعد دنبالش بدوی،

یادمه یه بار پسری که کرایه داده بود و دستش به میله بود نتونست خودشو بالا بکشه و سرش رفت زیر چرخ

اما امروز اتوبوس ها وقتی تو ایستگاه اول صندلیشون پر شد تا مقصد دیگه کسی رو سوار نکردن

اصلا هم به این دلیل نبود که دارن مجانی و برای ۲۲ بهمن می برن

بلکه صرفا فرهنگ سوار کردن مسافر پیدا کردن

  • ۵۸۴
zamini @_@
سرش رفت زیر چرخ؟!!!!! اغراق بود دیگه؟

بله و مغزش متلاشی شد
zamini @_@
وای چقدر وحشتناک :|
چرا اخه؟
کاش عجله نمیکرد...اصلا گور بابای دیر کردن و کرایه حساب شده
بالاخره زیر چرخ توسعه بود! 
zamini @_@
چرخ توسعه؟!!!!!!! :|
کنایه بود
همین کلمه رو سرچ کنید
zamini @_@
:| من جدی گرفته بودم
من شوخی نکردم!
شاخه سیب
راننده اتوبوس چرا وجدان نداشت؟۲۲ بهمن منظورمه....

سلام
راستی شهر شمامگه کجاست؟
تقصیری نداره رسم غلط رایج بشه همینه
شاخه سیب
آخه تهران امسال شهرداری اتوبوس نداده بود برای راهپیمایی. برای نماز جمعه هم میخوان پول بگیرن. 
بعضی شهرها وضع مطلوبی نداره وضعیت نقلیه عمومی شون
باز تهران خوبه
شینا :)
:(
جناب دچار
بازم دست از سر مرحوم برنمیداری؟

دیروز از نیایش رد شدم :)
خب یه نیایشی براش می خوندی
(مرحوم محدوده سر خود را مشخص کنه اول)
جناب دچار
هر جا سخن از توسعه در میان است
نام مرحوم می درخشد ...
دیدی فرماندار نکا چیکار کرد؟

رضوی ..
منم وقتی خیلی کوچیک بودم لای در گیر کردم و اتوبوس حرکت کرد! خیلی دردناک بود ! خداهدایتشون کنه.
خدااون آقا رو هم بیامرزه خیلی وحشتناک گفتید.

پشت سر مرده هم حرف نزنید :))
خدا اون نوجوون رو بیامرزه
همچنین کسانی که پشت سر مرده هنوز حرف میزنن رو:)
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

بابت اون نامه رسونی هم ممنون...


اتوبوس های شهر ما که اگه مجانی نبرند اصلا سوار نمیشی...ضمن اینکه اون روز ساندیس هم باید اشانتیون بدن(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
خواهش می کنم


شما وضعتون معلومه توپه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan