آبرو می رود ای ابر خطا پوش ببار

  • ۱۷:۵۱

وقتی دلت آماج سهام شیطان شده باشد و سر افکنده گوشه ای بنشینی و ندانی به او چه بگویی باز هم انگار دل از تو نمی کند

اصلا انتظار نداشتم که دقیقا زیر این بیت نشسته باشم

طمع کردم و دوباره خواسته ای قدیمی را بر زبان راندم

و او دوباره جواب داد و سارعوا الی ....

انگار که او مشتاق تر است تا من خودم را به آن خواسته برسانم! 

خدایا من و امامم را در رسیدن به خواسته مان سرعت ببخش...


رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

امام موسی کاظم سلام الله علیه می فرماید: "چیزی نیست که چشم تو ببیند و در آن موعظه ای نباشد"

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
یعنی به نشانه ها دقت کن :)
حدیث جالبی بود
رضوی ..
عنوان پست رو که در وبلاگم دیدم دقیقا همین دیوار توی ذهنم اومد که وقتی خوندم دیدم حسم اشتباه نکرده... حاجتروانکردن‌هاش هم قشنگه
فکر کنم شما در و دیوار حرم رو زیاد میبینید و خاطره باهاشون دارید

بیشتر شبیه این می مونه که استجابتش رو جایی گذاشته میگه برو برش دار
رضوی ..
بله، زیاد، الحمدلله
خوبه که بذارید این خاطرات رو
من بیشتر خاطراتم مربوط به گمشدنم میشه!
رضوی ..
چشم،ان شاءالله میذارم
ممنون
ان شاالله
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan