سومین نفر

  • ۱۴:۲۲

دو نفر بودند 

شاید 50 سالگی شان را هم رد کرده  بودند
اولی چند ثانیه که ماند جای خود را به بعدی داد
بعد از دومی من بودم و آغوش باز ضریح

اولین بار بود و دلم می خواست ساعت ها ادامه پیدا می کرد اما من هم شدم سومین نفری که زود جایش را به بعدی داد تا آنچه را برای خودمان پسندیدیم هدیه به زائرانش کنیم

پی نوشت:
اگه بین البارونین :) -بین دو تا بارون- بری زیارت لحظه استجابتت دوبله حساب میشه؟
رضوی ..
بودن در اون موقعیت خودش استجابته، دیگه بارون باشه که جای خود داره، التماس دعا
این زیارتهای مکرر هم قطعا قبول هست ان شاءالله
ان شاالله، مدل بارون این سری جنوبی بود. دونه درشت و شلاقی
ان شاالله رحمت و برکت الهی همیشه بر شما نازل بشه، (دعا به دعا)


مکرر که نیست(خبر نداشتم این زیارت زیارت وداعه!)
قبلا اگه مشهد بودم روزی سه بار حرم میرفتم
خدا بگم شهید آل شهیدی رو چکار کنه 
جناب دچار
مشهده ؟ :)
از کجا فهمیدی:)
ولی خودمونیم هیچ کجا اهواز نمیشه
سوره کوثر
زیارت قبول

بین البارونین، همه چیز دوبله حساب میشه!
ممنون
شاید حتی سوبله :)
رضوی ..
شما با این شهید چیکار دارید¿
من با  سادات خصوصا اگه شهید باشن کاری ندارم 
یکی از خاطراتش عذاب وجدانمان رو زیاد می کنه و نمیشه از کنارش به راحتی رد شد
جناب دچار
گفتی اهواز و منو یاد سال های رفته ی عمرم انداختی...
از وقتی اهواز نرفتم :)
کدوم سالها؟
جناب دچار
سال های بعد از تو ...
تو کیه؟
جناب دچار
من می پرسم توی تو کیه ؟ایا؟
توی من اوست
تو نوشته هام تگ او خورده

حالا توی تو کیه؟
جناب دچار
ولکم :)
یه نفر نوشته بود
سالهای بعد از تو 
سالهای بیچارگیست
کاش همیشه دچارت بودم


تو نبودی؟
جناب دچار
قشنگ بود چقدر
ممنون :)

کپی میکنم با اجازه :|
خودت قشنگی

کپی کردن مگه اجازه می خواد!!! این لوس بازیا چیه!
عین الف
سلام علیکم
زیارت قبول و التماس دعا! البته که دعاگو هستم.
سلام علیکم
میگم دعای کی بود که اثرش رسید
بگو کار شما بود :)
عین الف
:))
ان‌شاء‌الله!
یک مسلمان
این نوع زیارت کردن که توصیف کردید چقدر رویایی بود! :)
در پناه خدا
خیر!
خیر یعنی خوب دیگه درسته؟
در پناه خدا
یعنی نه خیر!
صرفا خواستم نظرمخالف داده باشم. 
البته پروردگار اراده به استجابت داشته باشن وسط کویر لوت هم اجابت می کنند.

درباره شهید آل شهیدی هم بنویسید‌ ممنون میشم. 
خیر که همون خوبیه
بار منفی نظر مخالف رو کم می کنه

از شهید آل شهیدی دو سه تا خاطره بیشتر نخوندم که. فقط یکیش تو ذهنمه
میاستاد جلوی حرم و تو نمی رفت
رضوی ..
متاسفانه یا خوشبختانه روی شهدامون حساسیم.
شما هم که همه رو میشناسید.
نه همه رو
فقط بعضیا رو

مهسا
بی نظیرید
سلام!!!
علی زیرایی
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
سلام
ممنون
سید سعید
اللهم ارزقنا...
خیلی دلم تنگ شده...

نویدجان...خودتی؟
سلام سید 
خیلی مخلصیم
بعضی از رفقام وقتی دلشون تنگ میشه میرن سر مزار شهدا
بعضیاشون میرن معراج
بعضیا میشینن خاطره شهدا رو میگن

خودت چطوری
س _ پور اسد
زیارت قبول ... باران هنی ... یاحق
ممنون قبول حق

باران هنی؟
س _ پور اسد
باران گوارا
هنی= گوارا
مگه خوزستانی نیستی؟
آهان ممنون
اما تو لهجه شما هنی میشه هنوز
س _ پور اسد
اون تو لهجهء لری ه ؛ فکر کنم ... چطور فکر کردید که در لهجه ما این معنی را می دهد؟
یه لحظه با آقای داراب پور اشتباه گرفتم، یادم رفت شما اهل بندرید
س _ پور اسد
خدا شما و جناب داراب پور را حفظ کند .....
هرچند که خیلی مهم نیست و اسلامیت و انسانیت مهمتر از این حرفهاست .... ولی اگر کمکی بکند (زاده اهواز و ساکن شیراز هستم )
وفقکم و ایانا
پس به برادر امام رضا سلام برسونید :)
حبیب بن مظاهر هم  اسدی بود
سید سعید
قشنگ معلومه گمنامی پیشه کردی...
شمارمو داری یه تک بزن کارت دارم:)
گمنامی :))
با این ریخت و قیافه هر کی منو نشناسه دیگه مشکل از خودشه

الان خوابم میاد :))
سید سعید
پس بخواب...
بعد که بیدار شدی یه تک بزن:))
سلام
شما جون بخواه :))



کیه که بده
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan