سادگی

  • ۲۰:۱۵

همین طور که داتم میرفتم صداش من رو متوجه خودش کرد

سلام پسرم

بفرمایید مادر

من پسرمو گم کردم نمی دونی کجاست

همین طور به او نگاه می کنم و با خودم می گویم... که یکدفعه ادامه میده هفته قبل مریز بودم نتونستم بیام الان هر چی می گردم پیدا نمی کنم


مزار پسر خواهرم هم همین جاست اونو پیدا کردم اما هر چی می گردم پسرمو پیدا نمی کنم.


مادر می دونی شماره مزارش چنده؟

من که سواد ندارم


حاج خانم می گردم برات پیدا می کنم اسمش چیه؟



وقتی پسرش رو پیدا کردم دیگه نشونی از خودش ندیدم 


این ماجرا امروز به یادم اومد، ظاهرا هوا خیلی داغ بود چرا که از هرمش گوشی ام نیاز تب کرده و کار نمی کرد. با این حال همین طور که قدم می زدم مادرانی را دیدم که همان سادگی در چهره شان نمایان بود و دست بر مزار پسران خود می کشیدند.

 با خودم زمزمه کردم سادگی از صفات مومنه

خیلی ساده پسرش را راهی کرد، و حالا دنبال اثر او می گردد

چظور میشه ساده بود، آیا شب قدر از ما فاکتوریل می گیرد؟

سبز کشت

سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت آموزش گیاهان پروری و کشاورزی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی در مورد کشاورزی آماده کردیم که همشون رایگانه
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید

http://www.sabzkesht.com/

سلام
ممنون
ان شاالله سر می زنم
بلوط خانوم
سادگی از صفات مومنه؟ ! 
به نظرت این تضاد نیست که امیرالمومنین هم سادگی و هم کیاست رو از صفات مومن می دونه
شاید سادگی خودش نوعی کیاست باشه
یا شاید هم برای همیه که نا به ایشون میگیم سلطان اضداد

رضوی ..
هر کسی ظرفیتش بیشتر باشه فاکتوریل بزرگتری داره، ولی یک همون یک باقی میمونه.


"وقتی پسرش رو پیدا کردم دیگه نشونی ازش ندیدم"
یعنی چی؟
پس علیکم بالیک 


یعنی هر چقدر گشتم دیگه پیداش نکردم 
سربازِ روزِ نهم
چقدر غلط املایی!
برو خدا رو شکر کن متوجه شدی غلط زیاد داری :))
بلوط خانوم
حضرت علی ع که بزرگترین جمع الاضداد هستن، منتها من یاد یه قاعده ای در دنیای فیزیکی افتادم. قاعده ای که میگه از بین چند تا فرمول برای توصیف یک پدیده، اون فرمولی بهتره که ساده تر باشه. یعنی بهترین فرمولها اونایی هستن که با ریاضیات ساده تر، پدیده های مختلف بیشتری رو توصیف کنن. 
با یک مقایسه می تونم فرض کنم زیرک ترین آدمها اونهایی هستن که خیلی ذهن خودشون درگیر محاسبات پیچیده و بیهوده نمیکنن. با قواعد اصلیتر و ساده تر و کلی تر کار میکنن. یه فرمول ساده که بتونه تکلیف آدم رو تو هزار موقعیت مختلف روشن کنه، بهتر از دویست تا فرموله که هر کدومش فقط برای پنج تا موقعیت کار میکنه. ترکیبی از سادگی و زیرکی.
خدا پدر دنیای فیزیک رو بیامرزه :)
مثلا یکی از نصادیق سادگی حسن ظن داشتن و پذیرش حرف دیگرانه، این طوری انسان خودش رو اسیر فرضیات ذهن پیچیده اش نمی کنه، پس می ارزه هفتاد بار کارهای پیچیده افراد رو از طریق معادلات خوش بینی ساده کرد
میم . الف
:'(
سلام

:?
میم . الف
سلام 

:|
علیک سلام
چرا اینجوری نگاه می کنی
یک مسلمان
چی بگیم...... :(
هر چی دوست داری
رفیقم میگه باید حکومتو زمین بزنیم!
سید سعید
حالا اسم شهیدو بگو ازش بخوایم برامون فاتحه بخونه...
سید میدونی که اسامی رو فراموش می کنم
و چند ماه لابلای مزار ها دنبال یه مادر شهید می گردم اسم پسرشو یادم نمیاد پیداش کنم
سید سعید
خدا به خیر کنه...
اگه اسامی رو فراموش می کنی پس چطور به من گیر دادی که اسمم شفیعی نیست:))
نگفتم نیست گفتم چرا شفیعی :)
جا این حرفا بیا بریم گلخونه مادر شهیدو پیدا کنیم

سید سعید
من که اینجام...در دیار شهیدان:))
شما بیا...
منتظرم...
فانتظروا انا معکم منتظرین :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan