ازدواج در وقت اضافه!

  • ۱۵:۴۸

پنجم بلیت هواپیما گرفته بود که برگرده سر کار، به خاطر شرایط جوی لغو شد

بلیت اتوبوس گرفت اونم لغو شد

امروز اومد، بهش گفتم دیوونه آخه کی ۱۳ به در میاد سر کار 

اما جعبه شکلات و عطر خوش‌بویی که زده بود کنجکاوم کرد، خصوصا از این آدم بد سلیقه انتخاب این عطر بعید بود

گفتم ماجرا چیه

گفت این شیرینی عقده!

گفتم تا یه هفته پیش که خبری نبود

گفت بلیت که کنسل شد به مامانم گفتم میری خواستگاری؟

ده تا اسم آورد اما هیچ‌کدوم نمی‌خورد آخه توی فامیل ما آدم با حجاب زیاد نیست یه چادری فقط هست که همون رو گفتم و رفتیم و توی یه هفته تمام کارها انجام شد الانم اومدم

پ‌ن:

به این می‌گن ازدواج در وقت اضافه ساده‌تر و آسون‌تر از آنچه که می‌پنداشتید:)

راستی حرم امام امروز قشنگ‌تر از همیشه به نظر می‌اومد


mr point
مهم ترین اتفاق زندگی رو یه هفته ای رقم زد رفت پی کارش
به این میگن سهل گیری در ازدواج 😁
چیه حسودیت شد :))
عین الف
سلام علیکم
ان‌شاءالله عاقبت‌به‌خیر شوند!
پسره که عاقبش ان‌شاالله به خیره اتفاقا الان صدای گریه‌اش میاد :)
مــحــدثــه ...
یعنی ظرف یک هفته از خواستگاری به عقد رسیدن؟ من هیچ‌وقت نتونستم این سبک ازدواج‌ها رو درک کنم. ولی واقعا از صمیم قلب آرزو می‌کنم که تا همیشه خوشبخت بمونند در کنار همدیگه :)
قبل شما جواب زیر رو به یه نفر دیگه هم دادم :)
من یه نفر رو می‌شناسم فاصله خواستگاری تا عقدش یک ساعت بود
اسمش عصمت احمدیانه، خاطره‌اش رو بخونید جالبه

مرتضا دِ
دمش گرم
همین خوبه
والا :)
به جون تو
... به دنبال حقیقت ...
اومد حسودیم بشه خدا گفت: و لا تَمُدَّنَّ عینیک الی ما متعنا به ازواجا منهم..........

:)
اتفاقا حسودی خوبه:)
یک مرد!
یعنی چون چادری بوده گرفتتش!!؟!؟

چه معیاره بی اساسی!!
نچ
چون بین کسایی که به معیاراش می‌خورد فقط ایشون اعتقاد به پوشش بیشتر و حجب داشت


رضوی ..
همون عطر کار خودشو کرده.
کاشف به عمل اومد عطر رو خاله محترم خریده
احتمالا عروس به سلیقه خاله داماد جواب مثبت داد
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


سال نو و اعیاد شعبانیه صمیمانه بر شما مبارک



یاد کتاب "یادت باشد" افتادم که مرتب می نوشت :"گاهی ساده بودن خیلی قشنگ است"

عاقبتتون به خیر به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
بر شما هم مبارک
خواستم کتابه رو بخونم اما فونتش اذیت می‌کرد
یه فونت ساده لازم داشت :)
پریسا نامجو
نوشتههات عالیه
ممنون!
ام شهرآشوب
خیلی هم نباید ساده گرفت، گاها بخاطر همین سهل انگاریا بعدا پشیمون میشن
باید دید معیار چی بوده
به نظرم اگه عقل دو طرف کار کنه، وه بتونن هم دیگه رو بفهمن و از زندگی که براشون بوجود خواهد آمد درک صحیحی داشته باشند، کارشون سخت نیست
الان که خاطرات شهدای دفاع مقدس و همسرانشون رو می خونیم یکی از اصلی ترین مواردی که توی خاطرات همشون هست تعریف آینده پیش رویشونو که طبق شرایط سخت اون موقع مثلا شهادت اسارت جانبازی شرایط سخت مالی، خانه و شهر غریب و... از ذهنشون گذر کرده بود. برای همین هرچی سختی براشون بوجود می اومد اونها یک قدم جلوتر بودن در فهمیدن همدیگه
مجله اینترنتی چفچفک
سلام...

ایا خبر داری وبلاگ های برتر 97 رو اعلام کردن یا نه؟؟؟؟

چون دوستانی که وبلاگ دارن میان از من میپرسن و منم خبر ندارم ایا شما اطلاعی دارید؟؟/

چون وبلاگ شما قبلا وبلاگ برتر 96 بوده هست..
سلام
نه خبر ندارم
۹۶ روهم نمی‌دونستم تا شما گفتید
مجله اینترنتی چفچفک
سلام...ممنون بابت پاسخ تون.....


وبلاگ برتر بودید خبر نداشتید :):):)
خواهش می‌کنم

بی‌خبری پادشاهیه:)
سارا
مرسی عالی بود
ممنون
البته کار اون بنده خدا عالی بود:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan