موقع غرق شدن احساساتی نشید

  • ۰۱:۳۸

بارها شده بود که رفقا بهم می‌گفتن پسر تو خیلی دیوونه‌ای اما موضوعی که درباره‌اش حرف می‌زدیم برای من حساسیتی نداشت اما جدیداً داره اتفاقاتی می افته که خودم هم توی آینه به شخص روبرو میگم

پسر تو خیلی دیوونه‌ای

نمونه‌اش هم تیتر بالا وسط غرق شدن زمانی که نفس هم تمام شده بود و فقط یه صفحه روشن که آن هم به سمت تاریکی می‌رفت، یه لحظه با خودم گفتم چه حس قشنگی وبه جای گرفتن دست نجات غریق مبهوت اون حس شدم. خیلی لذت بخش بود

یا همین دیروز وقتی کنار دیگ کله پا شدم و قابلمه چپ شد به جای اینکه خودم رو از گاز دور کنم دست بردم قابلمه رو بگیرم غذای ۴۰ تا یتیم آل محمد(ص) نزیره گرسنه بمونن

دستم نرسید اما خدا قابلمه رو نگه داشت

بعد از کشیدن یه نفس راحت خطاب با صاحب درد در کمر و دست و بال! گفتم پسر تو خیلی دیوونه‌ای

این اتفاق زمانی هم که با موتور توی اتوبان غلت می‌زدم اما نگذاشتم نون شام همون ایتام سابق به زمین بخوره هم اتفاق افتاد. 

مدتیه می‌خوام دیوونه نباشم اما یکی درون خودم در اوج حوادث کار خودشو می‌کنه

دعا کنید آدم بشه

... به دنبال حقیقت ...

دیوانگی عشق است عاقل ها نمی فهمند

جز ما کسی دیوانه ی این دردسرها نیست...

 

#حسن_بیاتانی

به به
آفرین بر دیوانه‌ها و شعرای دیوونه
هم میهن

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

درود!
دچارِ فیش‌نگار

یه دکتر برو

پیام خوشکلاتو خصوصی میده
بی مزه هاش رو عمومی :)
دچارِ فیش‌نگار

میترسم بهت حسودی کنن خوانندگان :))

پیامبر هم می‌ترسید مردم به امیرالمومنین بگن خدا
)اینجا خواننده نداره(
.. مَروه ..

دیوانه ها آدم به آدم فرق دارند...

 

تک مصرعی از فاضل نظری

خیلی قشنگ بود
اما یه جا آدم ایمان میاره دیوانه ها چقدر شبیه همند در گستره وسیعی از تفاوت هایشان
من از کافه شهدا اینو فهمیدم
فـ ـرزاد

اینا که گفتی بیشتر به تلنگر میخوره :| یه اسفندی دود کن برا خودت

تلنگر کجا بود
حضرت عزراییل با ساکش مدتی اومده پیش ما
ما هم سعی کردیم بهش خوش بگذره این بازیا رو در آوردیم :)
رضا خسروخاور

زیبا بود

ممنون!
ماهے !!

وای! من فکر می‌کردم کسی که داره غرق می‌شه و دست نجات غریق رو می‌بینه فقط گریه می‌کنه تا این‌که به حس قشنگ (!!) غرق شدن فکر کنه!

کی توی اون شرایط به فکر گریه می افته آخه
و اذا غشیهم موج کالظلل دعوا الله مخلصین له الدین
ندای خالصانه ای برای خدا لذت بخشه حالا اگه برای نجات از غرق نباشه لذت بخش تر
من همیشه بعد از خواندن آیات قرآن میگم صدق الله و حدس می زدم باید چنین حسی داشته باشه
ماهے !!

بعد از کامنتم خودم رو گذاشتم جای آدم در حال غرق دیدم واقعا نمی‌شه گریه کرد! جز فکر به این این‌که کاش یه دستی از غیب بیاد و معجزه کنه. دقیقا همین آیه.

امام صادق به شخص ملحدی که دنبال خدا می گشت گفت خدا همونیه که اون شب طوفانی که در حال غرق بودی حسش کردی
سامان ^^

عجب ! جالبه :D

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan