آهسته تر برو ماه عزیز من

  • ۱۹:۰۸

اگه دنبال فرصت هستید دریابید این ماه رو و برای ما هم دعا کنید

جمله بالا رو اول رجب نوشتم و الان آخرهای شعبانیم
شعبانی که پوشیده از رحمت و خشنودی او بود

سال های قبل با شروع این ماه عجیب به یاد امام رضا می افتادم الان که گَرد بی توفیقی روی سرم پاشیدن حتی دلیلش یادم نبود.

به خاطرم اومد به خاطر جمله ای از امام رئوف درباره ماه شعبان بود.

امیدوارم این روزها برای شما عادی نشده باشه و اشتیاقتون به روزهای پیش رو بیش ازپیش باشه

اگه این طور شد به پاس این دعا در حقتون، یک دعایی برای ما هم پس بفرستید

پ ن:

قبلا برا همتون دعا کردم؛)

  • ۵۰۸
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

جدی؟

اصلا یادمونم نبود، شماهم برای ما دعا کنید

رحمت ویژه از جانب خدا هم برای شما
و هم تمام اعضای بلاگ آرزو می کنم
دچارِ فیش‌نگار

بله ولی بازم ممنون که دعا کردین

سلام
خب تو هم دعا کن یره
حمدان مقدم

سلام.ممنون

سلام
قابلی نداشت
دختـرِ بی بی

این الرجبیون؟

من رو صدا کردید
دچارِ فیش‌نگار

اونم چشم

چه دعایی می کنی؟
دچارِ فیش‌نگار

کرونا نگیری

اونو که گرفتیم رفت
یه دعای دیگه کن
)دو تا از شاگردا مشکوک به کرونا بودن فرستادیم بیمارستان
خلاصه ندیدی حلال کن
دچارِ فیش‌نگار

شما حلال کنید

بهش فکر می کنم:)
دختـرِ بی بی

رجبیون رو صدا کردم.هستید؟

بلی
در خدمتیم :-)
دچارِ فیش‌نگار

خدا خیرت بده :) حلال کن

امروز از بهداشت اومده بودن دما سنج می زدند تا به قولی تست کرونا گرفته باشن
طرف یه بار گرفت رفت گفت چند دقیقه دیگه می گیرم
خلاصه اینکه می گفت چرا دمای بدنت 34 درجه مونده :)
خلاصه با این ترفند قسر در رفتیم
دختـرِ بی بی

واو

هیچی دیگه فقط خواستم بدونم کیا رجبیونن

واینه راز موفقیتتون در رجبیون شدن رو میفرمایید؟

هذا من فضل ربی لیبلونی ااشکر ام اکفر :)
دچارِ فیش‌نگار

ناس میزنی شاید

خوب واردیا:)
دچارِ فیش‌نگار

خخخخخ :)

کارگری کردم باهاشون

آ باریک الله
انـ ـــار

استفاده از ماه رجب توفیق خاصی می خواد که هرکسی اون رو نداره

این را همیشه حس کرده ام...

سلام
من به این باور رسیدم که امور آدم ها با توفیق پیش نمیره که اگه این طور بود چه کسی با قطعیت می تونه بگه توفیق چه کاری رو داره
فرصت ها هدایای عام خداوند هستند و به همه می رسه فقط باید حواسمون باشه از دستش ندیم
مریم سادات

سلام دوست عزیز

اپلود عکس و فایل :

 

https://98share.com/

سلام علیکم
فارکسی

ممنون

عالی بود

لطف دارید
بنده خدا

اقا مستمر التماس دعا ...!

سلام
دعا به دعا
عین الف

سلام علیکم

ان شاء الله در این روزها خیر فراوان نصیبتان شود!

سلام
ممنون
و نصیب شما خیر کثیر به معنای خاصش
دچارِ فیش‌نگار

سلام

علیک سلام
من خوبم
ممنون از احوال پرسی‌تون :)
من

 

جمله امام رضا چی بود؟

اون حدیث رو یادم نیست
رزق سال های پیش من بود و چند سال با شروع ماه شعبان به تورم می خورد و خیلی درگیرش بودم
و البته حدیث دیگری هم بود
که اون رو یادمه
از گناهان خود به‌سوی خدا توبه کن تا وقتی ماه مبارک فرا رسد، خود را برای خدا خالص کرده باشی؛ و امانت و حق کسی را بر عهده خود مگذار مگر آنکه ادا کنی و در دل خویش کینه کسی را وامگذار مگر آنکه بیرون کنی و گناهی را مگذار جز آنکه ترک کنی و از خدا بترس و در امور پنهان و آشکار خود، بر او توکل کن که هرکس بر خدا توکل کند، خدا او را بس است

و ادامه حدیث هم جمله مشهوری بود که می گفت
«اللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ؛ (خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده‌اى در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان»
من

 

خیلی خوب و مفید بود 

شروع کردم به انجامشون

حلالیت گرفتن و ادای حق دیگران 

و توبه از گناهان

و بیرون کردن کینه ها

اول فکر کردم حلالیت گرفتن از دیگران سختترینشه

ولی الان فکر میکنم بیرون کردن کینه دیگران از دل سختترینشه برام

امیدوارم تا قبل شروع ماه رمضون بتونم تموم کنم

 

ممنون

 

باهاتون موافقم
بیرون کردن کینه دیگران از دل، سخت تر از حلالیت گرفتن از اوناست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan