خدا به خیر کند کوفه! چکمه پوشیده

  • ۰۱:۵۷

گاهی فکر می‌کنم شاید مسلم بود که باعث شد هزاره‌ای بگذرد و هنوز زمین در اغما به سر ببرد

و اهل آن بگویند طبیب دوار بطبه سخن از گذشته‌هاست و در عصر ما جایی ندارد

وقتی کسی که همه قلبت عاشق اوست در آخرین نجوایش بخواند

اگر خودم به تو گفتم بیا، نیا برگرد

 و گمان کنی که ذره‌ای از حس شرمش کوه‌ها را آب می‌کند

شاید حق داشته باشی که نخواهی مسلمی دیگر، چنین زخمی بردارد

 

پ ن:

یک‌بار دیگر بیا و بگو فلیرحل معنا...

 

 

 

تبادل لینک حرفه ای برای بازدید بیشتر

سلام. برای بازدید بیشتر تنها راهش بک لینک قوی است اگر مایل به تبادل لینک سه طرفه داشتید به پرتال اختصاصی روبکا سر بزنید وبک لینک قوی دریافت کنید مطابق با آخرین استانداردهای گوگل

سلام
رزمنده ..

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

ایام بر شما تسلیت باد

 

بدجور روضه می خونی ها....

ماجور باشی برادر...

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

سلام
هوس کردم از باب الحسین وارد شم
دچارِ فیش‌نگار

از مدینه چی؟

اونو دیگه فهم همراهیش رو هنوز کسب نکردیم
و الا همین الان عده‌ای ماموریت‌های مختلفی برای حضرت انجام میدن
دچارِ فیش‌نگار

مثلا چه ماموریت هایی؟

اگه به من دادن میام بهت میگم
علی

یا علی

علیه السلام
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan