اجحافِ کوره‌پزها

  • ۲۲:۵۸

اوایل انقلاب هرکسی می‌خواست جلوی ظلم گرفته بشه.... و خیلی ها شکایتشان را به شورا (چیزی مثل شورای شهر) می‌اوردند و از ما میخواستند پیگیری کنیم.
یک جوان انقلابی بود به نام علی عناصریان؛ پدرش کوره‌پز بود. آمده بود شکایت. می‌گفت کوره‌پزها خیلی در حق خشت‌زن‌ها اجحاف می‌کنند. گفتیم پدر خودت کوره‌پز است. گفت خب باشد. آمده بود شکایت می‌کرد که به درد اینها برسید.

پی نوشت:

نمی دونم از کی مردم کنار کشیدن و عرصه رو برای غر زن ها خالی گذاشتن

اما ثمرات این میدون خالی کردن رو الان روی شونه هاشون و دادگاه‌مون می بینیم

مرتضا دِ
از کی مردم کنار کشیدن

:?
از خودشون باید پرسید
خودت به عنوان یکی از مردم از کی کنار کشیدی؟ 
مرتضا دِ
از وقتی کارمند شدم :)
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی
علیک به آغاز و فرجام جهادسازندگی
من انقلابی ام
سلام علیکم
تبارک الله به این ابر مرد
اگه ماها هم سعی می کردیم ازاین اسطوره ها درس می گرفتیم الان وضعمان اینطور نبود....؟؟؟

الان با خیالی آسود گرد آقایمان نشسته بودیم واز اون حرفهایی گفته وشنیده می شود که به وجد می آمدیم ،کاش اینطور بود ...
جهت تعجیل در فرج منجی یمان صلوات.
سلام علیکم
رهبر هم اتفاقا منتظر شماها هستند
مدتی پیش گفتن من منتظرم شما با این انگیزه ها بیایید و منصب رو به دست بگیرید
یک مسلمان
آخیییییییییییییش....چه عجب...بالاخره یک نفر حرف ما را زد...

این فکر کنم برای دفعه ی سومه توی یک ساعته گذشته که دارم می نویسم این نکته رو که:
تا ما قوی نشدیم و در حاشیه موندیم لاشخورها توی متن جولان می دن!
خب قوی شو برادر من
باران
از وقتی دیدن مسئولین به شکایت ها رسیدگی نمی کنند یا زیر بار هزینه پیگیری شکایت ها کمرشون شکست

خب مسئولین از کی دیگه رسیدگی نکردن؟
باران
از وقتی رفاه طلب شدند و لذت قدرت زیر دندانشون مزه کرد و به شیوه رضاخانی مردم رو رعیت دیدند
دیروز اتفاقی جمله ای از نهج البلاغه دیدم
مضمونش این بود مردم به دین کارگزارانشونن و کارگزاران اصلاح نمیشن جز با استقامت مردم
چرخه عجیبیه اما انگار یه کلید توش گم شده
باران
فکر می کنم اون کلید گمشده اطاعت پذیری مردم هست از امام معصوم یا نایبش
من هم به همین فکر می کردم
شاید برای همین امام گفت ولایت فقیه دیکتاتوری رو از بین میبره
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan