انا بقیت الله

  • ۰۶:۵۶

روبرور گنبد توی صحن گوهرشاد یکی از رفقا روضه وداع می خوند که یکهو یه نفر گفت: انا بقیت الله فی ارضه...

و دوبار تکرار کرد

خواستم بهش بگم حاجی اشتباه میزنی اینجا مشهده نه مکه دلم به حال بچه سوخت و گریشون رو به خنده تبدیل نکردم.


پی نوشت:

شما هم اگه خواستید ظهور کنید یادتون باشه باید برید مکه اولش هم به جای رب اشرح لی صدری باید بگید الا یا اهل العالم

یک مسلمان
:))))))))))))))
ازهر چه بگذریم قشنگ معلومه هنوز خواب بودین این رو نوشتینا! :)
روبرور گند عاخه؟ :)
نه با موبایل نمی تونم بنویسم
خصوصا اینکه خودش کلمه رو کامل می کنه

حتی نظر دادنم تو سایر وبلاگها هم تحت تاثیر قرار گرفته
مرتضا دِ
معلومه توو حس نبودی ها
شایدم کلن به سوتی حساسیت داری :)

خوب شد توبه ات رو نشکستی یه بار من رفته بودم پای دیوار کعبه توبه کردم ناگهان یکی اومد ازم پرسید آغا کعبه کدوم طرفه؟ توبه ام رو شکست :|
چه داستان آشنایی دوباره تعریف کن به فیض برسیم
پیـــچـ ـک
سلام
اون موقع که داشت این جمله رو میگفت اشاره ای هم به ت دو نقطه بودن، ت بقیة الله ش داشت؟ یعنی خودش گفت من بقیت با ت دو نقطه ام؟! :)
سلام 
هر دو تا ت هم تانیث هم آخر چسبان دو نقطه داره ها :)
به لحاط املایی غلط نیست تفاوت رسم الخطه که ت جدیدا رایج شده

رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

کلی خندیدم...

اعتراف می کنم که اگه در اون صحنه بودم اصلا نمی تونستم جلوی خنده مو بگیرم و سریع لو می دادم(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
من تعجب نی کنم چطور نخندیدم
فکر کنم خدا مداح رو دوست داشت
منتظر ....
زیارت قبول
ولی من بودم اصلا نمیتونستم جلوی خباثتم رو بگیرم و حتما یه چیزی بهش می گفتم ((((:
ممنون
دفعه بعد بهش میگم صبر کن تا شما هم بیاید
این صحنه ها رو حیفه آدم از دست بده
یه بارم حضرتشون خدمت دوستم شرفیاب شد و گفت من اومدم
همونی ام که جمعه ها منتظرش بودی :)))
وحید محمدی

سلام

   وبلاگ خوبی دارید
===========================

  لطفا  اگر زحمتی نیست  وبلاگ گلاسری  را دنبال کنید

   آدرس:     http://glossary.blog.ir
   
    متشکرم

 

سلام
ممنون از حضورتون
منتظر ....
(((((((((((((((:
اتفاقا یه بارم ما به یکی از دوستان که در حال نماز شب داشت از خدا علم طلب میکرد نازل شدیم و کلی بیانات گهربار نثارش کردیم (((((((((((((((: 
یادش بخیر چه دورانی بود 
نزولات آسمانی ؛)
انـ ـــار
عجب روزگاری شده :)
بهترین روزگار دوران
دخترِ بی بی
واییییی دلم...
ههههخخخخخخ...
یاد سوتی های خودم افتادم خخخخخخ

مگه شما هم ظهور کردید :)
دخترِ بی بی
خیر سوتی هایی ازین دست زیاد میدم...
به قول دوستان خدای طوسی(سوتی)میباشم.
تا باشه از این سوتیا
جماعت مومنین روحشون شاد میشه
Man Mobham

تو مسیر کربلا اومد برای ائمه صلوات بده گفت بر امام علی مجتبی، امام حسن مرتضی صلوات.
مردم نمی دونستن بخندن یا صلوات بفرستن.

خود اهل بیتم راضی ان ما شاد باشیم :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan