یالله تعال

  • ۱۱:۴۱

سه بار به خوابش رفت و گفت بیا پیش خودم ببین درد هم نداره، سر من رو هم بریدن درد نداشت

*

زندان بود، توی خواب بهش گفت چرا برای دفاع از حرم من نمیای. بیدار که شد شاکی رضایت داده بود و آزاد شد و راهی دمشق شد.

*

همسرش اجازه نمیداد بره، خیلی ناراحت بود، شب عمه سادات به خواب همسرش رفت و گفت چرا نمیذاری سرباز ما بیاد؟

*

می ترسید به او قوت قلب دادند، در بند بود آزادش کردند، دنیا به پایش پیچیده بود، خلاصش کردند

وقتی کسی را دوست داشته باشند موی پیشانی اش را هم که شده می گیرند و به سمت خود می برند

نمی دانم چه رازی در این بین نهفته است اما انگار همجنس با حر و زهیر و عبدالله چیزهایی که از چشم ما پنهان است برای آنها خیلی مهم است که اگر نبود به آن پیرمرد قد خمیده نمی گفت تعال... یالله تعال

حسانه ..
سلام
واقعا...
سلام
...
مرتضا دِ
معکوس :)
باشه
تعال
یالله
مرتضا دِ
چی میخوری ؟ :)
چای
مرتضا دِ
ایرانی؟ با قند یا شکر بریزم
بذار تلخ باشه، در حسرت چای اونجا
گل نرگس
یعنی من دوست ندارم الکی میگم محب هستم  که الان جز جامانده ها هستم :'(
سلام
نه
موضوع درباره ادماییه که امام حسین و اهل بیت میرن دنبالشون در حالی که دیگران دربارشون میگن
نعدهم من الاشرار
گل نرگس
اهان پس من اشتباه متوجه شدم 
اخه امروز داشتم به وبلاگ ها سر میزدم همه از اربعین گفتن و... 

من عذر میخوام
من خودم هم لقب جامونده دارم
... به دنبال حقیقت ...
......
:/
سلام
... به دنبال حقیقت ...
سلام
علیکم السلام
Man Mobham

شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود

ان شاالله که گم نشه
آشنای بی نشان
همیشه اینجور خواب ها برام جالب بوده
منم همیشه خواب دیدن برام جالب بوده، اگه از این جنس باشه که نور علی نور
آشنای بی نشان
من تا حالا از این جنس خواب نداشتم
ان شالله یه روز می بینید
اجاره آپارتمان مبله در تهران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بی قیمتم و جز تو خریدار ندارم ... یا حسین ... :(
___________________________
***** ******** **** ** *****
*********************

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan