هدیه

  • ۱۵:۰۴

یک سال و نیم براش وقت گذاشتم

حدود ۵۰ صفحه شده بود و احساس رضایت می کردم

دخترم ترم دوی پزشکی درس می‌خونه وقتی از دانشگاه اومد جزوه رو بهش دادم و گفتم این هدیه من به توئه فکر می‌کردم خیلی غافلگیر بشه

بهش گفتم تمام قرآن رو با ترکیب تشابهات و مدخل‌ها و مراجعه به تفسیرهای مختلف تو ۵۰ صفحه خلاصه کردم که با خوندنش ماهیت کلی کتاب‌الله دستت بیاد و اگه دنبال موضوعی بودی راحت‌تر بهش دست پیدا کنی

خندید و تشکر کرد و روی من رو بوسید و گفت اگه یه چیزی بگم ناراحت نمیشی

گفتم بگو

گفت الان یه سایتایی هست که اینکار رو توی زمان کم انجام میده 

رفتم توی یکی دو تا از این سایتا کمی سرچ کردم و در کمتر از یک ساعت خلاصه‌ای ۲۵ صفحه‌ای آماده شد، نمی‌دونستم بخندم یا به یک سال نیم گذشته فکر کنم :)

پی نوشت:

دنیای تکنولوژی یا هدف همان مسیر است؟!

🦉 شباهنگ
:) سرعت پیشرفت علم خییییییییییلی زیاد شده و آدم هر چی مدوئه بازم جا می‌مونه از علم
پیشرفت تکنولوژی البته
دیگه آدم نمی تونه هدیه هم بده
عین الف
سلام علیکم
برای کسی که یک سال زمان گذاشته و جزوه را تهیه کرده است، ان‌شاء‌الله فایده‌ی زیادی دارد.
سلام علیکم
دقیقا موافقم
مسیر هدفه
خوش‌به‌حال دوستم که این زمان رو صرف قرآن کرد
ن. .ا
من دوست دارم یه جزوه ای برای فرزند"ان"م تهیه کنم که وقتی به سنین عقل رسیدن بدردشون بخوره...
و اون هم مکتوب کردن تجارب زندگی مشترک و تحلیلات وقایع روز سیاسی و تحوالات روز فرهنگی هست...
یعنی تاریخ تحلیلی معاصر براشون بنویسم... چیزی که هیچ وقت حکومت نمیتونه بدون ملاحظات سیاسی و جناحی تدوینش کنه...
شفاهی چرا این هدیه رو نمی دی؟
ن. .ا
کسانی که به امید گفتن شقاهی ، مکتوب نکردن این روزها کارشون شده حسرت...
میگن بسیاری از جزئیات یادشون رفته... 
و توصیه شون به مکتوب کردنه...
من این جور آدما رو زیاد دیدم
یادمه با بنده خدایی صحبت می کردم بعد مدتی دخترش به اعتراض گفت چرا این حرف ها رو تا حالا به ما نگفته بودی(البته خاطرات، نه تحلیل)
مرتضا دِ
سوال پایانی بیست بود :)
می دونم که همه کارام بیسته اما دقیقا منظورت کجاشه؟
مرتضا دِ
هدف همان مسیر است
هدف  و مسیر بد قاطی شده ها
من انقلابی ام
اینکه آدم خودش تلاش کنه ویه چیزی رو تهیه کنه واونم کلام خدا خیلی مثمر ثمر هستش بخاطر چند دلیل؛اول اینکه خودفرد به آگاهی خوبی میرسه وخدا در این راه چیزی بهش میده که در دنیای تکنولوژی خیلی کم احتمال داره گیرش بیاد.دوم اینکه این کار پر ارزشتر خواهد بود وقتی که بخواهی به کسی هدیه بدی وبگی کارخودم هستش .
من واقعا کارتون رو تحسین می کنم بخاطر اینکه  تجربه اینرو ثابت کرده .
درمسیر رسیدن به اهدافت مستدام باشیدسرباز بزرگوار
تکنولوژی عرفت نمیاره
البته این اتفاق برای دوستم بود (توی نظرات گفتم)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan