همدلی از همزبانی بهتره

  • ۱۰:۱۴

از دیروز تا حاللا چند ساعت با هم خرف زدیم

نه من می فهمم اون چی میگه

نه اون متوجه میشه من چی میگم

اما خسته نشدیم و هنوز حرف می زنیم

مهم رفاقته

حتی اگه کشورهامون فرق کنه

دختـرِ بی بی
واسه هم اگر پانتومیم برین زبون همم متوجه میشوید به فضل خدا
فعلا معنی لغات و جملات کاربردی رو از هو یادگرفتیم
اما توضیح مسائل فعلا ممکن نشده
سفرهای بعدی
مرتضا دِ
پسره؟
سوال بعدی این نیست که چند سالش بود؟
یادمه تو قطار با یه دختری دوست شدم مامانش همه‌اش غر می‌زد
خاطرات جالبی بود توی اون چند ساعت
سوال دوستم این بود چند سالشه
جواب من: ۴ سال
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


دهه فجرتان مبارک باد

عرض کنم که اگه "حرف" می زدید متوجه می شدید...وگرنه ما هم "خرف" بزنیم سر در نمی آریم(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
من نمی تونم بدون غلط بنویسم
شما نمی تونی بدون غلط بخونی :))
مرتضا دِ
چار ساله زبون راحت تر یاد میگیره :)
من دیدم فهم بیشتری هم دارن
 تعصب یخدی
گارد باز و کنجکاوانه
سوالات رایگان پیام نور
آدم های بزرگ قامتشان بلند تر نیست
خانه شان بزرگ تر نیست
ثروتشان بیشتر نیست
آنها قلبی وسیع و نگاهی مرتفع دارند !
ممنون از حضورتون!
قیمت طلای 18 عیار
عالیییییییییییییی بود
ممنون
گل نرگس
گاهی اینطوری میشه 
باید ی کم فرصت داد تا طرف مقابل رو حرفامون فکر کنه 
منظورم تفاوت زبان تکلم بود نه زبان اندیشه
چند ساعت فکر کنه باز هم متوجه نمیشه مثلا اتونس یعنی چی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan