اتفاقات ساده

  • ۲۱:۳۸

برخی اتفاقات ساده آدم را عمری درگیر خود می کنند
مثلا یک نظر به چهره فردی، عشقی را بیدار می کند که تا ابد گریبان آدمی را می گیرد. عشقی که چون تیغی دو لبه گاهی سعید و گاهی ...
اصلا انتظار نداشتم جمله «چی میگی بچه؟!» برای من چنین نقشی ایفا کند. خیلی دوست داشتم ببینمش اما روزگار چنین نخواست تا یک سال بعد فهمیدم چرا یکدفعه عاشق او شدم.
سال 92 جمعی با تکاپوی بسیار خود را به سوریه رساندند. بعد از دربه‌دری‌های زیاد، موقع برگشت به ایران در فرودگاه دمشق، حیدر جلو رفت و خطاب به یکی از آنها گفت سرباز* تویی؟! پاسخ می‌شنود «چی میگی بچه؟!» میگه روزهای فتنه تو رو می‌دیدم که شلوار کردی پوشیده بودی و می‌زدی توی دل جمعیت.
من این جملات را حتی نشنیدم، فقط یکبار خواندم. اما مرغ دلم را هوایی کرد. الان که نگاه می‌کنم شاید دلیلش این باشه «فاجعل افئدة الناس تهوی الیهم» خدایا اونها رو عاشق‌شون قرار بده.
انگار دعای ابراهیم نه تنها برای ذریه‌اش بلکه برای اصحاب‌شان نیز مستجاب شد.
محمد جنتی با اسم مستعار حیدر دو سال پیش شهید شد. چند روز قبل از این نیز پیکرش به ایران بازگشت.
•    در اینجا سرباز اسم من نیست. به جای اسم واقعی فرد مورد خطاب، از این کلمه استفاده کردم.

رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

افراد وقتی هم طریق باشند خیلی راحت جذب هم میشن...
حتی اگه بار اولی باشه که همدیگه را ملاقات می کنند....



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
ممنون

بعضی آدما حتی هم طریق‌شون هم نباشی بازم جذب میشی!
با این حال ما اداشونو در میاریم 

یا حق
ن. .ا
سلام
همینطوره....
:(
سلام
عاشق شدن؟
یا دیوونه بودن؟
دچارِ فیش‌نگار
هنوزم داری شلوارکردیتو؟
سلام...
شلوار کردی نداشتم :)
محمد قاضی
خط یکی مونده به آخر، غلط املایی. ئو = دو
غلط تایپی اجتناب ناپذیره :)

دچارِ فیش‌نگار
سلام به تو
علیک سلام
در چه حالی؟
رضوی ..
سلام،چندباری کتابتونو دیدم اما نخریدمش چون برای خرید کتابهای دیگه ای رفته بودم این بار دیدم زده چاپ ششم، بار بعد حتما برای خریدنش میرم.ان‌شاءالله تا اون موقع به چاپ دهم برسه.

اینکه نخریدم دلیل این نیست که کتابتون خوب نیست به دلیل این هست که من به اندازه نیازم پول برمیدارم که منجر به خرید چیزهای غیرضروری نشه.
سلام
دعاتون مستجاب شد، رسید به دوازدهم

سلایق مطالعاتی آدم ها با هم فرق داره، خصوصا الان که سبک زندگی خانوادگی مورد توجه کتابخون هاست در حالی که این کتاب اختصاصا مربوط به فضای رزم و جهاده
رضوی ..
خوشحالم پس ان‌شاءالله به بیستم برسه.
بیش از نود درصد کتابهای من در این مورد هست، رزم و جهاد و دفاع مقدس .
به نظرم این کتابها اصل زندگی خانوادگی هستند .
ممنونم
امیدوارم از خوندنش پشیمون نشید و مفید واقع بشه
... به دنبال حقیقت ...
سلام...
بعضی آدما با همون اولین ملاقات یا حتی بدون ملاقات کار خودشون رو می کنن با دلت.
سلام
پس حق انتخاب و اختیار ما کجاست...
دچارِ فیش‌نگار
خوبم
کتابتو بده ما هم ورق بزنیم :)
برو بردار :)
دچارِ فیش‌نگار
کجا؟
از روی طالقچه می‌تونی
تو کیفم هم یدونه هست می‌تونی بر داری
یا اینکه بری توی یکی از کتاب فروشی‌های انقلاب و تورق کنی

دچارِ فیش‌نگار
اسمش چیه؟
تو داری دنبال کتابی می‌گردی که اسمشو نمی‌دونی
خوشم اومد :)
نه، خوشم اومد :))
دچارِ فیش‌نگار
هوم
فقط بخاطر تو :)
فقط به خاطر تو اسمشو توی یکی از سربرگ‌های بالا نوشتم
دچارِ فیش‌نگار
شهید مصطفی یه داداش کوچیک هم داره؟ :)
داره
دچارِ فیش‌نگار
من باهاش عکس یادگاری گرفتم یه شب
فکر کنم چار پنج سالشه :))

* اینو میخواستم بگم
اون بچشه نه داداشش
دچارِ فیش‌نگار
مگه متاهل بوده ؟
دو تا هم بچه داره، همین بچه چند ساله(محمدعلی)، قراره شهید بشه
اما کی معلوم نیست
یعنی شرط‌ زنده موندنش موقع تولد بود
دچارِ فیش‌نگار
پس این اون نیست
خب پس بریم سراغ بعدی
دچارِ فیش‌نگار
بابا اون که میگم یه شهید ایرانیه

پسرم منم درباره یه شهید ایرانی حرف می‌زنم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan