پدرهای پسر

در میان گلوله و ترکش، در زمانی که مطمئنی مسیر دویست متری را وجب به وجب پنج شش تک تیرانداز زوم کرده اند تا هر جنبنده ای را آب کش کنند و یقین داری زنده به انتهای این مسیر نمی رسی، بلند می شوی و شروع می کنی به دویدن. گوشی موبایل ات را طبق عادت همیشگی روی ضبط گذاشته ای. صدای نفس نفس زدن ات می آید و هر لحظه منتظرم که ساکت شوی و بیفتی.(ببینید)


از پشت بیسیم صدایت می کنند. یکی داد می زند:
ابوعلی
درست در زمانی که از همه چیز دل کنده ای و آماده پریدنی پرتت می کنند در بغل تمام زندگی ات، علی.
یادت می آوردند که تو بابای علی هستی و حتی بابای نفیسه !
این چه رسمی است که مدافعین و مجاهدین را به اسم عزیزترین شان صدا بزنند، ابوعلی؟

شاید قصد داری برای ما شیشکی بکشی و نشان مان بدهی که من ِ پدر ِ علی، با داشتن علی و با آگاهی به داشتن علی، دل کندم و رفتم. من نه جوزده که کاملا آگاهانه علی را گذاشتم تا بی "ابو" شود و علی از دل من در بیاید و بزرگ شود.

اصلا انگار ابوعلی اسم "یک" سرباز و مجاهد نیست. انگار با خودش اسم سرباز بعدی را هم دارد. منم ابوعلی ... پدر ِ علی .... و اما علی .... بعد از من علی .... و تو چه می دانی علی .....
ابوعلی نام "دو" مجاهد است. یکی در میانه ی رزم و دیگری شاید در گهواره

بخشی از نوشته حامد بامروت‌نژاد

ستاره جان
چرا میذاره روی ضبط؟
ابوعلی راوی جبهه های سوریه است
برای اینکه تمام لحظات رو ثبت کنه و خاطرات شهدا رو بگه، همیشه ضبط گوشیش رو روشن می کرد
اگه ابوعلی نبود شاید کسی از  شهدای مدافع حرم آنطور که باید روایت نمی کرد

ام شهرآشوب
چقدر قشنگ بود،خیلی لذت بردم
از معدود نوشته های جنگه که قشنگ به دلم چسبید
دست نویسنده این متن درد نکنه
خود کتاب رو هم بخونید، کتاب بدی نیست
شبنم بیقرار
چه قشنگ!
هیچی دیگه نمیتونم بگم!
ابوعلی واقعا حرفی برای گفتن نگذاشته
رضوی ..
سلام، کتابو از کجا میشه تهیه کرد؟
سلام

جهت خرید کتاب، عبارت «ابوعلی کجاست» را به ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ یا به آیدی تلگرام @ayyamtahrir ارسال کنید.

یا اینکه از فروشگاههای پاتوق کتاب تهیه کنید

احیانا اگر موجودی نداشتند بگید کدوم شهر هستید محل فروش توی همون شهر رو بهتون معرفی می کنم
رضوی ..
این وبلاگ جدیده ؟  خواستم دنبال کنم نوشته بود قبلا دنبال کردید
در حال حاضر که جدیده
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan