پسره هست؟!

  • ۰۹:۴۷

تحت تعقیب بود ، او را در یکی از خیابان های تهران دیدم که به تنهایی و با کمال خونسردی در حرکت بود. سلام کردم و گفتم: عکس شما در روزنامه مناشر شده و همه شما را می شناسند.

.

🔸گفت: مامورین باور نمیکنند کسی که تحت تعقیب است در خیابان ها و معابر عمومی ظاهر شود.

همین طور که مشغول راه رفتن در آن خیابان بودیم ، به یک سینما رسیدیم. عکس زن نیمه برهنه ای که بازیگر فیلم بود در تابلویی بزرگ جهت تبلیغ فیلم جلوی سینما دیده میشد.

.

🔸نواب صفوی از دیدن آن عکس بسیار عصبانی شد و در همان حال وارد مغازه ای شد ، سلام کرد و گفت: اجازه میدهید تلفن کنم؟ صاحب مغازه که گویا نواب را میشناخت به او اجازه داد.

.

🔸نواب شماره ای را گرفت و با کمال عصبانیت گفت: *پسره هست؟* من تعجب کردم که *پسره* کیست. نگو مقصودش شاه است و شماره دربار را گرفته است.

.

🔸صدای ضعیف ولی خشن شنیدم که می گفت: پسره کیه؟ نواب گفت : * محمدرضا را میگم* همان کسی که بهش میگین شاه!

همان صدا با خشونت و تندی بیشتر گفت: شما کی هستید؟ گفت: من نواب صفوی هستم.

.

🔸صدای آنطرف آرام شد (شاید از خوف) گفت: اعلیحضرت تشریف ندارن. نواب گفت: به او بگو این فیلم ( که اسمش را جلوی سینما خوانده بود) اگر تعطیل نشود هرچه دیدید از چشم خودتان خواهید دید. و سپس گوشی را گذاشت.

.

🔸فردا روزنامه ها نوشتند فلان فیلم به دستور دولت تعطیل شد و چون علت را نمیدانستند بعضی روزنامه ها هم از دولت انتقاد کردند.



ام شهرآشوب
چه دل و جرأتی!!!
الانم یه نفر اینطوری داشتیم خوب بود
سلما ...
یاعلی!! 
عجبببب مردی!!!
اون موقع حکم اپوزوسیون داشته
شاخه سیب
شماره رو نداریم! آخه یه جا نیست که...
الانه که ملت بیان بگن خدابیامرز لااقل شماره و جاش معلوم بود
شینا :)
سلام منبع این پست رو میگید ؟ جایی نقل کردم ازم سند خاستن :|
سلام
استاد رحیم پور ازغدی گفتن
از نظر من ایشون شخصا سند هستن برای همین دقت نکردم از کجا نقل گردن اما توی صفحه اینستاگرام منتسب به ایشون هم این ماجرا رو گفتن
علی اسمعیلی
خیلی زیبا بود خیلی خوشم آمد لطفا به وبلاگ بنده نیز سر بزنید تشکر از شما
سلام
ممنون
بله همیشه سر میزنم البته کمی بازه زمانی این همیشه متغیره
رضوی ..
الهی جرات مبارزه با فساد رو به ما هم بده.
و قدرتش رو
.. مَروه ..
سلام
برام جالبه شخصیت این شهید
 بیشتر ازش بدونم و بخونم و بشناسمش
سلام 
همه ما بهش مدیونیم 
و من هم دوست دارم بیشتر بشناسمش
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan