هر که از چشم بیفتاد، محلّش ندهند

  • ۰۹:۵۶
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟

جناب دچار
چه میکنی؟
در جواب چه کردی
هیچ غلطی نکردم
می دونستم تقصیر خودم پشت در سلام دادم و اعتراف به جرم و برگشتم
س _ پور اسد
یامن له الدنیاوالاخره ؛ ارحم من لیس له الدنیا والاخره ........
آمین
(ممنون از حضورتون)
جناب دچار
به به :|
خب چه کنم راه حل داری؟
یکی از رفقا می گفت اینجور مواقع من می چسبم به  در تا باز شد می رم ضریح تازه و خوشکل شده رو می بوسم !
بلوط خانوم
امام رضا ع؟ 
بلی
رضوی ..
وقتی با این صحنه مواجه میشم مدام این بیت از مداحی آقای کویتی پور تکرار میکنم
آنقَدَر در می‌زنم تا در به رویم وا کنی
رخصت دیدار رویت را به من اعطا کنی
مرغ عشقم بسته در دامم هوایی نیستم
در قفس افتاده و فکر رهایی نیستم
ای بهشت آرزو گر خوار ناچیزم ولی
دل به عشقت داده ام فکر جدائی نیستم

لحظات خوبی نیست پشت در موندن
تو هم ای بخت، ملامتگر ما باش، ولی 
سرزنش کردن ما سنگدلی می خواهــد
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما مبارک

عرض کنم که باز شما تا پشت در رفتی، ما را که در کوی نیک نامان، گذر ندادند...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
من به نیابت از شما سلام میدم 

شما هم برای اینکه سلامت برسه دعا کن منو راه بدن :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan