استجابت

  • ۱۸:۳۱

شاهد عقد بودم 

عاقد که شروع کرد بارون هم باریدن گرفت

یاد دعای اون روز دوشنبه افتادم که گفتم کاشکی پنج شنبه ای از شعبان زیر بارون با هم قدم بزنیم

درخواستی که در مشهد شد و استجابتش در قم رسید و خیر منها هم شد با نبات حرم حضرت معصومه


مکان مبارک و زمانی مبارک چه دعایی کنمت بهتر از این

کاش بیایی


پی نوشت:

داشتم خداحافظی می کردم یه نفر یه گل سرخ بهم هدیه داد

شما بودید چی برداشت می کردید

(عکسش از همون زاویه که گرفتم)


  • ۴۳۷
در پناه خدا
برداشت می کردم مستجاب الدعوه  هستید... لذا برای ما هم دعا کنید جناب شاهد!
سلام
خدا رو شکر از این برداشت ها و ادعا ها توی کتم نمیره
ولی گرفتن اون گل سرخ رو خیلی دوست داشتم
شبیه گل وبلاگمه

سرباز صفر
بح بح
بح بح بر شما :)
رضوی ..
برداشت می‌کردم که خبری در راه است...
ان شاالله ما خودمون رو به اون خبر برسونیم
gity -brn
چه اتفاق زیبایی!
یه خبر خوب یا اتفاق خوب شاید تو راه باشه...
شایدم یه سفر خوب!


عاقبت بخیر باشید

سلام
خدا از متنتون ببینه
سفرش که خوب بود :)


سربلند باشید

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan