این روزا خیلی دلم تنگ برات

  • ۰۰:۲۸

ارنی انظر الیک...


پی نوشت:

یادمه بهش گفتم می خوام بهت هدیه بدم اما دستم بهت نمیرسه

گفت به جای من بده به کسایی که منو دوست دارن

فلیصل شیعتنا 

الان یادم افتاد وقتی به خیالم خواستم چنین کاری بکنم باز هم با دعوت نامه او اجازه پیدا کردم و از طرف آستان او راهی شدم


چرا همیشه یک قدم جلوتری...

پیـــچـ ـک
:)
سلام
چه پست خوبی! ممنونم
سلام
ممنون از حضورتون
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


چون امام رئوفه...همین...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
رئوفه یعنی دلتنگ هم میشه :)
عین الف
سلام علیکم
اگر نبود، جای تعجب و سؤال بود.
با تأخیر، عیدتان مبارک!
سلام
عید شما هم مبارک
ان شاالله عیدی خوب گیرت بیاد:)
ashk e eshgh
سلام، وب خوبی داری، به منم سر بزنی خوشحال میشم.
www.eksireeshgh.blog.ir
سلام 
ممنون
علی اعرابی
لطفا وبلاگ من روهم دنبال کنید... ( http://avayehno.ir
سلام
وبلاگت در دسترس نیست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan