نه یک قدم که تمام ردپاها مال توست

  • ۲۰:۴۴
تازه فهمیدم چقدر در اشتباه بودم
همیشه فکر می کردم تو یک قدم جلوتری
دیروز فهمیدم آن یک قدمی که عقب بودم مانع دیدن آغوش باز و قدم های پیوسته ات بود
الان که با هم در دریای افکار قدم میزنیم رد 9 قدم از تو را جلوتر از خود میبینم
یقین دارم آنقدر صبور نبودی تا منتظر آن یک قدم از سوی من باشی و آن را نیز خودت برداشتی*

+
شب میلاد فکر کردم فقط من دلتنگم
توی معراج به خیال اینکه تنها خواهم بود نشستم اما سرشار از خاطرات شهدا و امام رضا شد در کنار جمع کوچکی که به عشق او آمده بودند

* به گمانم حدیثی قدسی در این باره دارم

گل نرگس
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد.

سلام


التماس دعا
سلام
بر شما هم مبارک
دعا به دعا
رضوی ..
محاله توی معراج کنار شهدا باشیم و یاد امام رضا کنیم و حال و هوا امام رضایی نشه.
خاطره ی مشابهی دارم.
به نظر میاد پنجره شهدا رو به سوی خونشونه
درباره حضرت زهرا هم مشابهش زیاد اتفاق میفته
پیـــچـ ـک
سلام
چه خوش به حالتون. 
سلام
بیشتر نشون میده چقدر خوش به حال شهداست
انـ ـــار
التماس دعا
دعا به دعا
محمد علیزاده
تبریک شما جزء برترین های بیان شدید
سو تفاهم شده :/
محمد علیزاده
هههه نه وبلاگ شما حداکثر تا فردا معرفی میشود
رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


به گمانم یه نگاه هم به پشت سرت بندازی بد نیست ها...اون دور دورها ما را می بینی، ایضاً دو زاری کج ما را(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام
خیره چی شده؟
رزمنده ..
مجددا سلام عرض شد...

عارضم خدمت شما که نوشتی، فلانی، چند قدم جلوتر بود...میگم ما هم چندین قدم عقبتریم...

افتاد؟(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
علیک سلام مجدد

آقا هرچی پشت سرم رو نگاه می کنم کسی نیست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan