این صدای پسرم نیست

  • ۱۸:۲۹


🔻چند روز بعد از عملیات، صوت‌هایى را که ضبط کرده بودم، با بچه‌ها گوش مى‌کردیم. سیدابراهیم گفت: "تو صداى غلامحسین را هم ضبط کردى؟" صداى غلامحسین را براى او گذاشتم. سید کمى گریه کرد و گفت: "این صوت‌ها را براى من بریز." من باید براى کارى مى‌رفتم و گفتم: "سید الان نمى‌توانم." گفت: "بده شیخ بریزد." شیخ هم همه صوت‌هاى مرا یک جا براى سیدابراهیم فرستاد.
🔸ظاهراً سیدابراهیم مى‌خواست صوت غلامحسین را به یکى از خبرگزارى‌ها بدهد و اشتباهى به جاى صداى او، فایل صوتى وصیت من را فرستاد و این صدا همه جا پخش شد. به غیر از یک جمله از آن که مى‌گفت این پایین آب نداریم؛ باقى‌اش صداى من بود. حتى پدر شهید صابرى(غلامحسین) رسماً اعلام کرد این صداى پسر من نیست.

ادامه از یاحسین، کربلا

*غلامحسین اسم مستعار شهید مهدی صابری

سیدابراهیم : شهید مصطفی صدرزاده

ابوعلی: شهید مرتضی عطایی

صفحه 45
برگرفته از کتاب «ابوعلی کجاست»

زندگی‌نامه خود گفته شهید مرتضی عطایی

لوسی می
من گیج شدم! غلامحسین کیه؟مهدی صابری کیه؟ سیدابراهیم کیه؟ ابوعلی کیه؟ و مرتضی عطایی کجای ماجرا بود؟!
مرتضی عطایی دل ماجرا بود دیگه! (ابوعلی)

شهید عطایی از شهدای مشهد
شهید صابری از شهدای قم
شهید صدرزاده از شهدای شهریار

مزار شهید عطایی بهشت رضاست

همچنان نکته ای مبهم مونده؟

لوسی می
نه تو این ماجرا گفتم کی به کی بود؟ همین که بعد از پدر شهیدصابری تو پرانتز نوشتید غلامحسین درست شد.
آخه من فکر کردم شهید صابری غلامحسین بوده، بعد دیدم تو عکس نوشته مهدی صابری! دیگه قاطی کردم کلا.
مرسی. :)
خب سوالتون همه افراد رو شامل می شد:)
سوره کوثر
بسیار زیبا.
باید بگذارم توی سبد مطالعه اربعین امسالم.
سلام
توی راه چطور کتاب می خونید؟
سوره کوثر
تناسبی بین قدم های پا و فکر برقرار میکنم که هیچکدوم بدون دیگری در راه امام حرکت نکنه. هر تعداد ساعت مشخص، خودم رو به مطالعه صفحاتی مشخص ملزم میکنم.
خیلی خوبه
ان شاالله موفق باشید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کو یک نفر که یاد دل خستگان کند؟
یا لااقل حکــایت مــا را بیــان کنــد
دنبال کنندگان 300+ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan